7 Şubat 2013 Perşembe

Ristretto Bianco..,


yıllarca istediğim kahveyi bir türlü hiç bir kahve zincirinde bulamadım..
mümkün olan yerlerde istediğim kahveyi tarif etmeye çalıştığım ama olmadı..
istediğim atla deve değildi..
şöyle bir kupa dolusu esspresso, üzerine sadece sütün köpüğü, o kadar...
latte'nin bol esspressolusu, bol kaynar sulu süt ilave edilmemişi..
aradığımı sonunda mecbur kalmadıkça girmediğim,

her girdiğimde burun kıvırarak sadece günün kahvesini sütsüz isteyip,
sütünü kendim ilave ettiğim
starbucks'da buldum ya; ne diyeyim..
esspressosu kıvamında, kreması da..
adamlar yapmışlar...
ben sütün kendisinin biraz daha azını tercih ederim ama buna da şükür..
gönül rahatlığı ile starbucks'a gidebilirim artık..
bekle beni moda starbucks..,m.b.ce 

bu arada Tumblr'cılara burayı takibe almalarını öneriyorum.

Hiç yorum yok: